Tuesday, September 8, 2009

Bulan Ramadhan Bulan Yg Mulia...

Di sini sempena bulan yg Mulia ingin aku memohon kemaafan kepada rakan2 ku yg terasa hati atau tidak suka dgn apa yg aku kongsi di sini..ada yg ku sampaikan secara sinikal dan ada secara gurauan tp mungkin ada yg tidak dapat menerima nada gurauan yg melampau bagi mereka..aku benar2 kesal dan pohon agar kesalahan ku di maafkan...baru kini ku sedar kwn2 ku ada perspektif masing2 dan prinsip yg mereka pegang...bagi mereka apa yg mereka buat itu betul atau mereka dah berfikir secara matang namun di mata aku mungkin lain penilaiannya..begitu juga apa yg mereka fikir ttg aku...jadi harapnya agar selepas nie tiada hati yg terluka...kalau anda rasa anda tidak kisah hidup anda di bincang dan di kongsi bersama di sini mungkin anda boleh nyatakan persetujuan yg bertulis di sini..hahaha...apa2 pun aku ikhlas memohon maaf kpd yg terluka...Selamat Berpuasa dan Selamat Hari Raya!!!!

6 comments:

  1. Couldnt agree more. We respect each other's opinions while at the same time, making the right judgement

    ReplyDelete
  2. aku stuju utk dikutuk dan mengutuk. aku, kamarul azman dgn ini bersetuju utk mengutuk sean dan dikutuk sean. ok x?

    ReplyDelete
  3. Bgus nyer.... Anak sape nie.... Elokla 2...

    ReplyDelete
  4. Some people dont care if others judge them and they dont judge other people too..to some extend i rly admire this kind of people...

    ReplyDelete